Menu

Reisblog Palau 2013

Dagje Taipei

Onze laatste echte vakantiedag… Woensdagavond arriveren we laat in de avond in Taipei (ergens rond 22:15). Deze keer gaan we eerst, zoals de bedoeling is, langs de transferbalie van China Airlines. Hier kunnen we onze Hotel voucher ophalen en we krijgen te horen waar we de bus naar het hotel kunnen pakken (op de heenreis zijn we hard doorgerend, […]

Dat was het dan :-(

Lokale datum/tijd: Woensdag 6 maart, 8:30 Zojuist het laatste ontbijtje hier in het hotel gegeten en bij Fish ’n Fins de rekening betaald (auw…). We hebben ook besloten de hotelkamer tot 18u aan te houden in plaats van 12u. Aan het begin van de middag willen we gaan lunchen en er ligt een Aquarium naast […]

Een mooie laatste dag op Palau

Lokale datum/tijd: Dinsdag 5 maart, 17:40 De Off-Road tour… Stefan heeft zich helemaal kunnen uitleven.  Vanochtend bleek dat we dezelfde gids hadden als gisteren tijdens de kajaktour, gezellig! Er rijdt ook nog een ander (Japans?) stelletje mee. Wij rijden met de gids die bij ons achterin zit vooraan en zij volgen. Het eerste stukje rijden […]

Kajaktrip door Nikko Bay

Lokale datum/tijd: Maandag 4 maart, 17:06 Vandaag de kajaktrip door Nikko Bay. Toen we vanochtend op de duikschool aankwamen leek het daar wel weer een mierennest (shark week is nu echt begonnen). Bij de balie zagen we de Deense dame die we nog kende van de eerste dagen dat we hebben gedoken, zij is net […]

En dat was het dan (voor wat betreft het duiken tenminste)…

Lokale datum/tijd: Zondag 3 maart, 21:05 Dit was het dan…. onze laatste duikdag. Na twee bewolkte dagen te hebben gehad (gelukkig zonder regen) is het vandaag weer behoorlijk zonnig. Wanneer we aankomen op het duikcentrum is het al ontzettend druk. Het is te merken dat maandag shark week begint en eigenlijk zijn we wat dat […]

Het zit er al weer bijna op, nog 1 dagje duiken te gaan

Lokale datum/tijd: Zaterdag 2 maart, 16:26 Zoals gisteren in het blogje gemeld hadden we aangegeven vandaag drie duiken te willen maken. Slecht idee volgens de gids. Omdat het merendeel van de duikers op onze boot maar twee duiken zouden maken stond de derde duik gepland op een wrak (dichter in de buurt van Koror dan […]